donderdag 8 juli 2010

les 11 ~ part 3 ~ einde v/d les, conclusie, wat geleerd?

Al met al een interresante les. Er zit veel bij wat ik in mij vrije tijd ook blijf gebruiken. Toch raar dat er zoveel sites en toepassingen zijn waar ik nog nooit van gehoord heb. Last.fm is natuurlijk super. Je eigen smaak kun je beluisteren maar je komt ook vaak nieuwe stijlen op het spoor omdat je nou eenmaal in contact komt met andere mensen. Jammer dat je gelijk weer overal voor moet betalen.

LibraryThing zal ik ook zeker blijven gebruiken. De database van LibraryThing bevat zoveel boeken en materialen! Ik kan er uren op zitten om gewoon wat te snuffelen. Het aanmaken van een account is ook erg simpel, binnen no-time ben je al op weg. Er komen daarom ook logischerwijs elk jaar weer ontzettend veel nieuwe leden bij.

Ik heb dus veel geleerd van deze les. Het voelde deze keer ook niet echt als een les. Het was gewoon leuk om te doen. Jongeren en muziek dat gaat nou eenmaal geweldig samen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

IQ Test


Mr bean? of toch roel?

Monica geniet!

Monica geniet!
Oooooh wat was de zomer fijn!