donderdag 8 juli 2010

Les 11 ~ part 1

Eigen Ervaringen

Het aanmaken van een account voor LibraryThing vond ik erg leuk. Ik wis niet dat deze site bestond. Ik heb een account gemaakt maar heb nu wat problemen met het plaatsen van de widget op mijn blog. Hij blijft maar laden ....... maar goed, afgezien van dat erg leuk om zelf een top 10 te maken! Ik ge deze site regelmatig checken, dat weet ik zeker!

Ik heb voor hyves een beetje naar de account van mijn broer gekeken. Ik weet dat je er zelf één moet maken en dat deze weer verwijdert kan worden maar ik weet het nog niet zo. Hyves is zo bekend en om daar mijn eigen gegevens op te zetten. Dat heb ik liever niet. Ik weet dat werkgevers zelfs hyves controleren om daar vragen over te stellen in sollicitatiegesprekken! Ik heb er niet geheel een prettig gevoel bij dus. Wel ben ik nog net zo positief over hyves als bij de vorige les. Het is alleen niet voor mij. Een mooie internet service is het zeker.

Mogelijkheden voor de bibliotheek

Ik zie veel mogelijkheden voor de bibliotheek met hyves kunnen we in contact blijven met het publiek. Je wordt makelijk lid en bevind je daarna in no-time in het netwerk. LibraryThing is een leuke community voor iedereen die van lezen houd. Je kunt een top 10 maken van boeken die je leuk vind, mensen ontmoeten, op de hoogte blijven van nieuwe boeken, enz. Beiden zijn prima te combineren met de bieb.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

IQ Test


Mr bean? of toch roel?

Monica geniet!

Monica geniet!
Oooooh wat was de zomer fijn!