donderdag 8 juli 2010

Les 10 part 3 ~ Leereffecten, reflecteren, conclusie

Ik vond dit één van de leukere lessen. Ik ben een groot fan van youtube en vind het werken ermee erg leuk. Ook het verder verdiepen in podcasts vond ik leuk. Ik wist al wel wat het waren maar dat er zoveel verschillende podcasts kanalen te vinden zijn wist ik niet. De Podcasts en de bedrijven die ze aanbieden zullen alleen maar verder groeien. Er zijn podcasts over allerlei soorten thema's en onderwerpen. Ik heb ook al wat gelezen over videocasts. Daar wil ik me ook verder in gaan verdiepen.

We hebben natuurlijk ook nog enquettes leren maken. Dit komt denk ik later nog wel van pas bij het uitvoeren van mijn toekomstige beroep. Je kunt zo mooi de publieke opinie van de klanten peilen bv. Ik werk er ook al mee op andere blogs waar ik mee bezig ben.

Het is goed om je bewust te zijn van web 2.0 en de toepassingen die er zijn. Ik heb mijn voorkeur uitgesproken over facebook, hyves en google maps. Je kunt er zoveel mee doen. Met Facebook en Hyves onderhoud je al je sociale contacten en met Google maps verdwaal je nooit meer.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

IQ Test


Mr bean? of toch roel?

Monica geniet!

Monica geniet!
Oooooh wat was de zomer fijn!