maandag 7 december 2009

Mijn visie op Web 2.0

Web 2.0. hoe moet ik daar over beginnen, het is zo uitgebreid. Laat ik beginnen met de 23 dingen. Daar weet ik al best veel over. Er zitten heel veel handige dingen tussen. Waarschijnlijk gebruik ik uiteindelijk niet alles maar het is toch goed om alles een keer te bekijken. Ik heb nu een weblog, een gmail account, netvibes account en nog veel meer. Via een weblog kun je met o.a.je collega's, vrienden, familie en klanten direct contact houden. Super handig dus! als je tenminste weet hoe het allemaal werkt .... Dat vond ik in het begin ff lastig. Dan moet je even door de zure appel heen. Je word dan overspoelt met zoveel progammatjes, sites, accounts, mogelijkheden, enz. Maar daarna is het fantastisch! Ook het uploaden en bewerken van afbeeldingen vind ik erg leuk. Erg nuttig bv voor het houden van een presentatie in de bieb. Je kunt ook nog eens alles aanpassen naar jouw smaak. Zo kan iedereen een unieke weblog creeeren. Kortom: heel toffe lessen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

IQ Test


Mr bean? of toch roel?

Monica geniet!

Monica geniet!
Oooooh wat was de zomer fijn!