maandag 14 december 2009

Les 6 De digitale bibliotheek onidv2a

Ik heb een account aangemaakt bij Yahoo. Via deze account kan ik nu inloggen bij Delicious. Delicious is heel handig vind ik zelf. Ik kan al mijn websites nu ordenen. Het vervangt min of meer de tab "favorieten" in je internetbrowser.Doordat je een tag kunt toevoegen aan de url's staat alles niet meer door elkaar. Ik heb hier ook mijn eigen "favoriete" sites aan toegevoegd. Verder vond ik het plaatssen van een woordenwolk op je eigen website ook erg interresant. Tenslotte heb ik nog wat berichtjes achtergelaten op de blogs van mijn klasgenoten.

Dan rest mij alleen nog:
Iedereen een fijne kerst en een gelukkig nieuwjaar!. Op naar 2010!!

Tommy

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

IQ Test


Mr bean? of toch roel?

Monica geniet!

Monica geniet!
Oooooh wat was de zomer fijn!